گفتگو با خواهر شهید طالبی زاده

از کرمان، مطهره طالبی زاده خواهر شهید محمدرضا طالبی زاده شهید تازه تفحص شده غواص در دیدار پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی  با بیان خاطراتی از برادر شهید خود، گفت: محمدرضا بعد از شهادت دوستش شهید خزائی رفتنی شده بود و ما در چهره اش می دیدیم.

وی با اشاره به اینکه برادرم همیشه لبخند بر روی لب داشت و خانواده را بر سر ذوق می آورد، یادآور شد: نشاط خانوادگی ما در اثر وجود محمدرضا برادرم بود، برادرم شجاع بود و در کارهایش همیشه اخلاص موج میزد.

خواهر شهید طالبی زاده با بیان خاطره ای از برادرش مبنی بر اینکه برادرم دو دوست صمیمی داشت که هر دوی آنها هم شهید شدند، افزود: محمدرضا عادت داشت وسایلش را با دوستانش عوض می کرد، ساعتش را با ساعت مچی شهید شریفی عوض کرده بود که وقتی شریفی شهید شد برای همیشه آن را نگه داشت و دیگر این عادت را از دست داد.

وی تصریح کرد: بعد از شهادت شریفی، خزائی دوست دیگرش هم شهید شد، محمدرضا دیگر محمدرضای قبلی نبود به مادرم می گفت برایم دعا کن، یکروز مادرم گفت: برایت چه دعایی کنم، گفت: برایم دعا کن شهید شوم، من دیگر نمی توانم اینجا بمانم.

 طالبی زاده در ادامه با بیان اینکه از مردم می خواهیم مثل شهدا پشتیبان رهبرشان باشند و در دفاع از ولایت همت کنند، افزود: درست است محمدرضا آمد ما از چشم انتظاری در آمدیم ولی داغ دلمان تازه شد.

در این بازدید دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس با اشاره به تشییع باشکوه شهدای غواص توسط مردم، گفت: مردم ما قدر شهدا را می دانند و پای آرمان های نظام اسلامی محکم ایستادند.

گفتنی است شهید محمدرضا طالبی زاده شهید تازه تفحص شده غواص اهل روستای سردر بخش چترود است که در سن ۲۰ سالگی در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در منطقه ام الرصاص به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام به همراه ۲۰ شهید غواص و خط شکن همزمان با ایام شهادت امام صادق (ع) در شهر کرمان تشییع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.